Bestellen

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
  1. Zoek jouw favoriete artikelen uit en voeg de artikelen toe aan je winkelwagen.
  2. Ga naar de ‘winkelwagen’ om de bestelling te plaatsen. Hier kun je zien welke artikelen je hebt geselecteerd en kun je de aantallen nog wijzigen of artikelen verwijderen.
  3. Klik op ‘Ga door naar afrekenen’ om verder te gaan met het plaatsen van je bestelling.
  4. Als je een nieuwe klant bent, maak dan een account aan door al je gegevens in te vullen en deze op te slaan. Als je al een account hebt, log dan in onder ‘Inloggen’ rechts bovenin. Wil je geen account aanmaken? Kies er dan voor om verder te gaan als gast.
  5. Je kunt nu je bestelling afronden. Kies een verzendwijze, kies je betaalmethode, ga akkoord met de voorwaarden en voldoe de betaling. Je bestelling is geplaatst.
  6. Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging en de factuur van je bestelling.
  7. Op het moment dat je bestelling bij ons het magazijn verlaat krijg je een e-mail met een PostNL Track & Trace barcode. Met deze barcode kun je zelf bekijken wat de status is van je bestelling en waar het pakket zich bevindt.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je bestelling is betaald is het niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen of de bestelling te annuleren. Ons systeem is volledig geautomatiseerd, waardoor je bestelling zo spoedig mogelijk wordt afgehandeld en bezorgd.

Je kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst natuurlijk wel per post retourneren. Het aankoopbedrag wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen weer teruggestort. Meer informatie vind je in de retourvoorwaarden.

Ontdek je een fout in je bestelling? Neem dan direct na plaatsing van je bestelling telefonisch contact met ons op via het telefoonnummer +31 (0)515 227 040 of stuur een email naar info@delinnenloods.nl .

Hoe ontvang ik de factuur en orderbevestiging van mijn bestelling?

Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal. Je ontvangt zowel de orderbevestiging van je bestelling als de factuur per e-mail. Deze e-mail ontvang je normaal gesproken binnen enkele minuten in je inbox.

Heb je deze e-mail niet ontvangen? Dan is de orderbevestiging mogelijk in je spam-box (ongewenste mail) terecht gekomen. Is dit inderdaad het geval, voeg ons e-mailadres dan toe aan de lijst met veilige afzenders, dan zul je onze e-mails altijd in je reguliere inbox ontvangen.

De orderbevestiging ook niet terug kunnen vinden in de spam-box (ongewenste e-mail), neem dan contact met ons op via het telefoonnummer +31 (0)515 227 040 .

Ik wil een artikel bestellen, maar ik kan een bepaalde kleur of maat niet selecteren?

Wanneer een bepaalde kleur of maat niet te selecteren is, dan is deze momenteel niet meer bij ons op voorraad. Wil je weten of het artikel nog binnenkomt? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)515 227040.

Hoe kan het dat een artikel uit mijn bestelling verdwijnt?

Een artikel is pas voor je gereserveerd als de bestelling is afgerond. Het kan dus zijn dat het artikel uitverkocht raakte op het moment dat je wilde afrekenen. Mocht dit het geval zijn, dan krijg je hier een melding van op het moment dat je jouw winkelmand wilt afrekenen. De Linnen Loods doet er uiteraard alles aan om de voorraad up-to-date te houden om deze situaties te voorkomen.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Je kunt alleen een bestelling plaatsen in onze webshop wanneer je woonachtig bent in Nederland, België of Duitsland.

Woon je buiten Nederland, België of Duitsland? Stuur dan een e-mail naar info@delinnenloods.nl met de artikelen die je graag zou willen bestellen. We helpen je dan graag verder.

Waar kan ik de status van mijn bestelling vinden?

Op het moment dat je bestelling bij ons het magazijn verlaat krijg je een e-mail met een PostNL Track & Trace barcode. Met deze barcode kun je zelf bekijken wat de status is van je bestelling en waar het pakket zich bevindt.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?

De bestelling wordt bezorgd door PostNL op het door jou aangegeven afleveradres. Voor bestellingen in De Linnen Loods webshop geldt: op werkdagen besteld, binnen 48 uur in huis. Bestellingen die worden geplaatst in de webshop op een vrijdag, in het weekend of op een feestdag worden de eerst volgende werkdag verwerkt.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan je eigen adres (factuuradres). Voer dan de juiste persoonlijke gegevens (naam, adres, postcode en woonplaats) van de ontvanger in bij het afleveradres. Wij zorgen ervoor dat het pakket op het gewenste adres wordt bezorgd.

Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel van De Linnen Loods?

Ja, je kunt ervoor kiezen om je bestelling af te halen in onze winkel in Hichtum. De bestelling zal na 2 werkdagen klaarliggen om opgehaald te worden. Kijk in onze webshop onder ‘Fairs & Openingstijden’ voor onze actuele openingstijden om de bestelling te kunnen afhalen.

Kan ik mijn bestelling als cadeau laten inpakken?

Ja, dat kan zeker! Je kunt voor € 1,50 per item gebruik maken van onze cadeauservice. Je kunt dit aangeven in de bestelprocedure door te kiezen voor “Als cadeau verpakken”.

Kan ik mijn bestelling afhalen bij een servicepunt?

Nee, je kunt een bestelling niet afhalen bij een servicepunt.

Titel

Ga naar de bovenkant