Klachten en garantie

Klachten en garantie

KLACHTEN EN GARANTIE

Is er iets aan de hand met een product dat je bij ons hebt besteld of ben je ergens niet tevreden over? Dat vinden wij natuurlijk vervelend en wij helpen je dan ook graag om het op te lossen. Hieronder vind je meer informatie over onze klantenservice.

Klachten

Bij ontvangst van je pakket vragen wij je om je pakket allereerst goed te controleren. Mocht je een defect constateren, is het product beschadigd of is er een verkeerd product geleverd dan mag je het product binnen 14 dagen retourneren. Meer informatie over retourneren vind je de pagina op de pagina ‘Retourneren’ (klik hier).

Mochten er andere klachten voorkomen dan hierboven beschreven staan, dan kun je deze altijd melden per e-mail naar info@delinnenloods.nl. Je kunt ook contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 (0)515 227 040.

Garantie

Onze producten zijn met de grootste zorg ontwikkeld en geproduceerd. Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Oftewel dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel hebt gekocht waarbij dit niet het geval is, bieden wij zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en in overleg met je doen wij dit door reparatie of vervanging.

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrieksgarantie doet niet af aan de wettelijke garantie.

De garantiebepaling is niet van toepassing in de volgende gevallen:
– Schade door onjuist gebruik of onjuiste behandeling
– Slijtage na veelvuldig gebruik
– Vermoeden van misbruik van de garantiebepaling

Ik wil een beroep doen op de garantieregeling.

Stuur direct na constatering van het defect je verzoek met foto’s van het artikel naar info@delinnenloods.nl. Je kunt ook contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 (0)515 227040 .

Je ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen een reactie.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel geleverd heb gekregen?

Wat vervelend dat er een beschadigd artikel bij je is aangekomen. Stuur direct na constatering van de beschadiging foto’s van het beschadigde artikel naar info@delinnenloods.nl, dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op. Je kunt eerst ook contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 (0)515 227 040.

Titel

Ga naar de bovenkant